Pages

Thursday, June 12, 2008

MEMBACA SURAH YASSIN



12hb Jun, 2008 ( Khamis ) - Sebelum cuti persekolahan panggal kedua bermula pihak sekolah telah mengadkan aktiviti membaca surah yassin yang dikendalikan oleh Bahagian Amali Agama, Sekolah Ugama Katimahar. Bacaan surah yassin telah dipimpin oleh YM Cikgu Hj Mohd Aslenan bin Hj Metussin semantara bacaan Doa telah disempurnakan oleh YM Cikgu Abd Razak bin Hj Md Daud.

Sebelum berpisah Guru Besar YM Cikgu Malati binti Hj Timbul mengambil kesempatan berpesan kepada murid-murid agar dapat memanfa'atkan cuti yang akan dijalani oleh murid-murid dengan melakukan perkara yang baik dan jangan melupakan akan pelajaran yang telah diajarkan.

Cikgu Mohd Rijal bin Hj Johari selaku guru disiplin sekolah juga mengambil kesempatan untuk bepesan kepada murid agar dapat melaksanakan kerja yang diberikan oleh guru-guru dan mengigatkan kepada murid-murid mengenai disiplin berpakaian sewaktu berada di sekolah.

Majlis diakhiri dengan bersalam-salaman.

1 comment:

Sekolah Ugama Katimahar said...

Tahniah di atas mengynkayahkan blog SUKAM. Satu pembaharuan buat sekolah2 ugama. Ini membuktikan guru2 ugama TIDAK BUTA IT. Teruskan dgn informasi & aktiviti terkini.